Bunny Hopper
Bunny Hopper is a fast-paced 3D platformer where you control an agile combat robot. Jump, wall-run, dash, and destroy targets as you overcome challenging levels in stylish arenas.
Bunny Hopper is a fast-paced 3D platformer where you take control of an agile combat robot. Jump, wall-run, dash, and hit targets as you tackle challenges across vivid and dynamic arenas.
Take command of a battle robot and embark on a series of trials that test your speed and agility. Each level demands precise movement and lightning-fast reflexes. Lasers, gaps, narrow paths, and moving targets turn what seems like a simple run into a true test of skill. Combine running, jumping, dashing, and wall-running to push forward, avoid traps, and destroy targets. Can you reach the end of the level without falling into the abyss?
The game blends elements of classic platformers and arcade shooting sections. You’ll experience a colorful visual style, richly designed levels, and a constant stream of action. Master the movement mechanics to achieve top results and unlock new possibilities.