Bunny Hopper
Bunny Hopper to dynamiczna platformówka 3D, w której przejmujesz kontrolę nad zwinnym robotem bojowym. Skacz, biegaj po ścianach, pędź i trafiaj w cele, stawiając czoła wyzwaniom na malowniczych i dynamicznych arenach.
Przejmij dowodzenie nad robotem bojowym i rozpocznij serię prób, które sprawdzą Twoją szybkość i zwinność. Każdy poziom wymaga precyzyjnych ruchów i błyskawicznego refleksu. Lasery, szczeliny, wąskie ścieżki i ruchome cele zamieniają pozornie prosty bieg w prawdziwy test umiejętności. Połącz bieganie, skakanie, sprinty i bieganie po ścianach, aby posuwać się naprzód, unikać pułapek i niszczyć cele. Czy uda Ci się dotrzeć do końca poziomu, nie wpadając w przepaść?