Burnout Paradise Remastered to najlepsze doświadczenie dla miłośników wyścigów, idealne do rozgrywek sieciowych. W odnowionej wersji znajdują się wszystkie pakiety zawartości do pobrania z „Year of Paradise”, w tym aktualizacja „Big Surf Island” – pieczołowicie odtworzone i gotowe do destrukcji w 4K.
Pal gumę i wyginaj metal na otwartych drogach Paradise City, odkrywając skoki, akrobacje i skróty. Toruj sobie drogę do chwały w wyjątkowych wydarzeniach, wykorzystując swoją wiedzę o mieście, aby znaleźć najszybsze trasy i pokonać rywali. Niszcz znajomych w grze sieciowej lub połączcie siły, by rozprawić się z setkami wyzwań online.
Wersja Remastered oznacza pełną oryginalną grę – wraz z całą wydaną dodatkową zawartością do pobrania – wzbogaconą o szereg usprawnień technicznych, które poprawiają jakość grafiki oraz jej realizm, w tym tekstury o wyższej rozdzielczości.