Burnout Paradise Remastered, arkadaşlarınızla birlikte çevrimiçi oynayabileceğiniz eksiksiz bir sürüş deneyimi sunuyor. Büyük bir özenle yeniden oluşturulmuş ve 4K olarak ortalığı sallamaya hazır olan bu yeniden düzenlenen oyun, Big Surf Island yükseltmesi dahil olmak üzere Year of Paradise’tan tüm eklentileri içerir.
Paradise City'nin açık yollarındaki zıplamaları, tehlikeli hareketleri ve kestirmeleri keşfederken lastiklerinizi yakın ve karşınıza çıkanı parçalayın. Özel etkinliklerde zafere ulaşmak için şehir bilginizi kullanarak en hızlı rotayı bulup rakiplerinizin önüne geçin. Çevrimiçi modda arkadaşlarınızı hasara uğratın ya da yüzlerce çevrimiçi görevin altını üstüne getirmek için güçlerinizi birleştirin.
Yeniden düzenlenen bu oyunda orijinal oyunun tamamı, yayınlanan tüm ek indirilebilir içerikler, daha iyi görsel derinlik ve gerçeklik hissi veren teknik geliştirmeler, yüksek çözünürlüklü dokular ve daha fazlası bulunuyor.