Bus Simulator 21 Next Stop - Christmas Skin Pack
Oh deer, Christmas is here! Christmas inspired buses are coming to Angel Shores and Seaside Valley to celebrate the most festive of seasons. Customize your bus and make it your own with this Christmas themed skin pack.