Bus Simulator 21 Next Stop – Christmas Skin Pack
O rany, nadchodzi Boże Narodzenie! Autobusy inspirowane świętami Bożego Narodzenia przyjeżdżają do Angel Shores i Seaside Valley, aby uczcić najbardziej świąteczny ze wszystkich sezonów. Dostosuj swój autobus i spersonalizuj go dzięki temu świątecznemu pakietowi skórek.