Bus Simulator 21 Next Stop – Easter Interior Pack
Jeśli dostosujesz swój autobus do swoich potrzeb za pomocą tych wielkanocnych wzorów, możesz być pewien, że wszyscy pasażerowie będą chcieli wskoczyć do twojego autobusu! Zwab zajączka wielkanocnego tymi czterema żywymi wzorami!