Bus Simulator 21 Next Stop - Easter Skin Pack
Easter is here, it’s time to put all the eggs in one basket! With this collection of 10 Easter themed unique bus skins, you can fully embrace this colourful holiday wherever you drive.
All paint jobs are fully compatible with all buses, including articulated, double-decker, and e-buses.