Bus Simulator 21 Next Stop – Easter Skin Pack
Nadeszła Wielkanoc, czas włożyć wszystkie jajka do jednego koszyka! Dzięki tej kolekcji 10 unikalnych skórek autobusowych o tematyce wielkanocnej możesz w pełni cieszyć się tym kolorowym świętem, gdziekolwiek jedziesz.