Bus Simulator 21 Next Stop - Ebusco Bus Pack
A new bus manufacturer just joined! Ebusco is now here for you as you drive around Angel Shores and Seaside Valley.
The Bus Simulator 21 Next Stop – Ebusco Bus Pack includes three new buses and six new interior designs.
This 40-foot e-bus has a capacity of up to 90 passengers and it comprises of 2 axles and 3 doors.
The Ebusco Bus Pack also features six new interior designs that you can use for the three new Ebusco buses. However, you aren't limited to only using the interiors. Let your creativity run free and customize your buses to your heart’s content.
Owners of the Bus Simulator 21 Next Stop – Season Pass automatically have access to this DLC. Get it now and experience Bus Simulator 21 Next Stop to its fullest potential.