Bus Simulator 21 Next Stop – Ebusco Bus Pack
Właśnie dołączył nowy producent autobusów! Ebusco jest teraz dla Ciebie, gdy jeździsz po Angel Shores i Seaside Valley.
The Bus Simulator 21 Next Stop – Ebusco Bus Pack zawiera trzy nowe autobusy i sześć nowych projektów wnętrz.
Ten 40-metrowy e-bus może pomieścić do 90 pasażerów i składa się z 2 osi i 3 drzwi.
Pakiet autobusów Ebusco zawiera również sześć nowych projektów wnętrz, które można wykorzystać w trzech nowych autobusach Ebusco. Jednak nie ograniczasz się tylko do korzystania z wnętrz. Uwolnij swoją kreatywność i dostosuj swoje autobusy do zadowolenia swojego serca.
Posiadacze przepustki sezonowej do gry Bus Simulator 21 Next Stop automatycznie zyskują dostęp do tego DLC. Kup ją już teraz i zaznaj pełnego potencjału rozgrywki w Bus Simulator 21 Next Stop.