Bus Simulator 21 Next Stop - Ebusco Bus Pack
Bus Simulator 21 Next Stop – Ebusco Otobüs Paketi, üç yeni otobüs ve altı yeni iç tasarım içeriyor.
Bu 12 metrelik e-otobüs, 90 yolcu kapasitesine sahiptir ve 2 aks ve 3 kapıdan oluşmaktadır.
Ebusco Otobüs Paketi ayrıca üç yeni Ebusco otobüsü için kullanabileceğin altı yeni iç tasarıma sahiptir. Ancak, yalnızca iç mekanları kullanmakla sınırlı değilsin. Yaratıcılığını serbest bırak ve otobüslerini dilediğin gibi özelleştir.
Bus Simulator 21 Next Stop - Season Pass sahipleri bu DLC'ye otomatik erişim kazanır. Hemen al ve Bus Simulator 21 Next Stop'ı en iyi şekilde deneyimle.