Bus Simulator 21 Next Stop - Gold Upgrade
This bundle includes all previously released premium DLCs for the game – including the MAN Bus Pack, the IVECO BUS Bus Pack, the VDL Bus Pack, the USA Skin Pack, the Angel Shores Insider Skin Pack, and the Protect Nature Interior Pack. All other free bonus DLCs for the game are still available for free download on the respective digital platforms.