Bus Simulator 21 Next Stop – Halloween Interior Pack
Zapytani, co dodaje pikanterii ich życiu, przechodnie, kierowcy i pasażerowie z reguły odpowiadają zgodnie: różnorodność!
Spraw, by twoi pasażerowie poczuli się, jak w nawiedzonym autobusie dzięki pakietowi wnętrz o tematyce „Halloween” zawierającym specjalne projekty siedzeń i podłogi.