Bus Simulator 21 Next Stop – Halloween Skin Pack
Ta kolekcja 10 przyprawiających o gęsią skórkę stylów malowania lakieru nie jest dla osób o słabych nerwach. Zabierz ze sobą ducha Halloween do Angel Shores i Seaside Valley, gdziekolwiek się udasz.
Każdy styl malowania lakieru jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi autobusami (w tym przegubowymi, piętrusami i elektrycznymi). Jeśli ozdobisz swój autobus tymi skórkami, mieszkańcy pięknych miast Seaside Valley i Angel Shores natychmiast się zorientują, że świetnie znasz Angel Shores, bez względu na obraną przez ciebie trasę.