Bus Simulator 21 Next Stop - Halloween Skin Pack
Bu 10 ürkütücü boyalık koleksiyon, korkaklara göre değil. Angel Shores ve Seaside Valley'de gittiğin her yere Cadılar Bayramı havası götür.
Boyalar; körüklü, iki katlı ve elektrikli modeller dahil olmak üzere tüm otobüslerle uyumlu. Otobüsünü bu dış görünümlerle donat ve hangi yolları kullanırsan kullan, güzel Seaside Valley ve Angel Shores şehirlerinin sakinleri senin Angel Shores'un yerlisi olduğunu hemen anlasın.