Bus Simulator 21 Next Stop - Insider Skin Pack
All paint jobs are fully compatible with all buses, including articulated, double-decker, and e-buses. If you decorate your bus with these skins, the residents of the beautiful cities of Seaside Valley and Angel Shores will immediately know that you are an Angel Shores insider, no matter which roads you take.