Bus Simulator 21 Next Stop – Insider Skin Pack
Każdy styl malowania lakieru jest w pełni kompatybilny ze wszystkimi autobusami (w tym przegubowymi, piętrusami i elektrycznymi). Jeśli ozdobisz swój autobus tymi skórkami, mieszkańcy pięknych miast Seaside Valley i Angel Shores natychmiast się zorientują, że świetnie znasz Angel Shores, bez względu na obraną przez ciebie trasę.