Bus Simulator 21 Next Stop - Insider Skin Pack
Boyalar; körüklü, iki katlı ve elektrikli modeller dahil olmak üzere tüm otobüslerle uyumlu. Otobüsünü bu dış görünümlerle donat ve hangi yolları kullanırsan kullan, güzel Seaside Valley ve Angel Shores şehirlerinin sakinleri senin Angel Shores'un yerlisi olduğunu hemen anlasın.