Bus Simulator 21 Next Stop - MAN Bus Pack
MAN Lion's City 12
The new MAN Lion's City was designed in cooperation with the clients of MAN. All its interior and exterior improvements make it particularly appealing. This new city bus does not only look futuristic – it will also be the highlight of your bus fleet!
3x Bus Interiors
The MAN Lion's City 12 bus comes with three authentic interior designs with specifically created color patterns for the seats and appealing floor textures. Go ahead and try them out (also in your other buses) and become the next transport trendsetter!