Bus Simulator 21 Next Stop – Official Map Extension
DLC do Bus Simulator 21 Next Stop – Map Extension rozszerza mapę Bus Simulator 21, „Angel Shores”, o ogromny nowy obszar na północy. Gracze mogą już czekać na górski rezerwat przyrody z idyllicznymi jeziorami, lasami i wioskami. Zawiera on liczne nowe misje kampanii, nowe przystanki autobusowe oraz nowość w postaci przecinających trasy przepraw dzikich zwierząt! Zachowaj więc ostrożność podczas jazdy wśród imponujących krajobrazów!
DLC z rozszerzeniem mapy jest darmowe dla wszystkich posiadaczy Bus Simulator 21 i Bus Simulator 21 Next Stop – Gold Edition. Jest to część dużej aktualizacji Next Stop, która wprowadza do gry liczne usprawnienia i zupełnie nowy tryb kariery. Jest ona darmowa dla wszystkich, którzy posiadają Bus Simulator 21 i nową wersję Gold Edition.