Bus Simulator 21 Next Stop - Official Map Extension
Bus Simulator 21 Next Stop Map Extension DLC'si, Bus Simulator 21'in "Angel Shores" haritasını kuzeyde dev bir yeni bölgeyle genişletiyor. Tertemiz göllere, ormanlara ve köylere sahip bir dağlık doğa koruma alanı oyuncularla buluşacak. Çok sayıda yeni hikâye görevi, yeni otobüs durakları ve yeni bir özellik olan yoldan geçen vahşi hayvanları içeriyor! Yani göz alıcı manzaralarda sürüş yaparken dikkatli olsan iyi olur!
Map Expansion DLC'si tüm Bus Simulator 21 ve Bus Simulator 21 Next Stop – Gold Edition sahipleri için ücretsiz. Oyuna birçok iyileştirme ve yepyeni bir kariyer modu getiren büyük Next Stop güncellemesinin bir parçası. Ayrıca Bus Simulator 21 ve yeni Gold Edition sahiplerine ücretsiz.