Bus Simulator 21 Next Stop – Protect Nature Interior Pack
Zapytani, co dodaje pikanterii ich życiu, przechodnie, kierowcy i pasażerowie z reguły odpowiadają zgodnie: różnorodność!
Dzięki tematycznemu pakietowi rodzajów wnętrz „Protect Nature”, który zawiera cztery nowe, specjalnie zaprojektowane wzory kolorów siedzeń i atrakcyjne projekty podłóg, każdy wirtualny kierowca może zamanifestować swą chęć ochrony przyrody.