Bus Simulator 21 Next Stop - School Bus Extension
Attention all Angel Shores and Seaside Valley bus drivers! It's time to get back into the driver's seat and take on a new challenge as the new school year approaches. Transport your town's kids to their schools safely and in time for their lessons!
This extension for Bus Simulator 21 Next Stop features new school buildings, additional missions and children as NPCs, as well as three iconic US school buses from the renowned manufacturer Blue Bird.
40-foot front engine school bus consisting of 2 axles, 2 doors, and a total capacity of up to 89 passengers.
Rear engine school bus featuring a capacity of 89 passengers, 2 axles, 2 doors, and a total length of 40 feet.
A total of 83 passengers fit inside this 40-foot gasoline school bus, with 2 axles and 2 doors.