Bus Simulator 21 Next Stop – School Bus Extension
To rozszerzenie do gry Bus Simulator 21 Next Stop zawiera nowe budynki – szkoły, dodatkowe misje i nowe postaci niezależne: dzieci, a także trzy znane modele amerykańskich szkolnych autobusów od uznanego producenta Blue Bird.
Szkolny autobus o długości 40 stóp z silnikiem z przodu i 2 osiami, 2 parami drzwi i mieszczący do 89 pasażerów.
Szkolny autobus o długości 40 stóp z silnikiem z tyłu i 2 osiami, 2 parami drzwi i mieszczący do 89 pasażerów.
Do tego napędzanego benzyną autobusu o długości 40 stóp z 2 osiami i 2 parami drzwi może wsiąść do 83 pasażerów.