Bus Simulator 21 Next Stop - Official Tram Extension
Dzięki dodatkowi „Tramwaj” do Bus Simulator 21 Next Stop twoja rozgrywka wjedzie na nowe tory, i to dosłownie. To DLC zapewni ci dostęp do własnych tramwajów, które można kupować i modyfikować, a następnie nimi kierować. Uzyskasz możliwość planowania i tworzenia tras tramwajowych. Są też nowe misje fabularne i wydarzenia podczas jazdy.
Posiadacze przepustki sezonowej do gry Bus Simulator 21 Next Stop automatycznie zyskują dostęp do tego DLC. Kup ją już teraz i zaznaj pełnego potencjału rozgrywki w Bus Simulator 21 Next Stop.