Bus Simulator 21 Next Stop - Official Tram Extension
Bus Simulator 21 Next Stop - Tram Extension ile oyunun kelimenin tam anlamıyla rayına oturacak. Bu DLC ile sürebileceğin, satın alabileceğin ve özelleştirebileceğin kendi tramvaylarına erişebileceksin. Kendi tramvay rotalarını planlayabilecek ve oluşturabileceksin. Ek olarak, tramvaylara odaklanan yeni hikâye görevleri ve sürüş etkinlikleri mevcut.
Bus Simulator 21 Next Stop - Season Pass sahipleri bu DLC'ye otomatik erişim kazanır. Hemen al ve Bus Simulator 21 Next Stop'ı en iyi şekilde deneyimle.