Bus Simulator 21 Next Stop - USA Skin Pack
All paint jobs are fully compatible with all buses, including articulated, double-decker, and e-buses. If you decorate your bus with these skins, the residents of the beautiful cities of Seaside Valley and Angel Shores will immediately know that you are a fan of the USA, no matter which roads you take.