Bus Simulator 21 Next Stop - VDL Bus Pack
40-foot e-bus with a capacity of up to 92 passengers. Comprises 2 axles and 3 doors.
E-articulated 60-foot bus with a maximum capacity of 143 passengers. It features 3 axles and 4 doors.
60-foot articulated bus that can accommodate up to 145 passengers. It is equipped with 3 axles and 4 doors.
This bus pack includes five unique interior designs specifically crafted for this expansion. Customize your bus with these five eye-catching seat patterns with matching floor motifs.
All five interior designs are compatible with the three new VDL buses (and with your other buses).