Cairn - Deluxe Edition
Kami-rejsebog: Marcel og Pontus' seneste forsøg på at bestige Mount Kami. I denne lille grovskårne guide er der tips, skitser og en beretning om, hvad de så på toppen. Illustreret af illustrator og Game Art Director Mathieu Bablet. 30 sider, engelsk og fransk.