Cairn - Deluxe Edition
Kami gezi rehberi: Marcel ve Pontus'un Kami Dağı'na en son tırmanma denemelerini anlatan bir defter. Bu ufak, dayanıklı güncenin içinde ipuçları, çizimler ve ikilinin dağın tepesinde gördüğü şeylerin tasvirleri yer alıyor. Çizgi roman sanatçısı ve oyunun sanat yönetmeni Mathieu Bablet tarafından resmedildi. (30 sayfa, İngilizce ve Fransızca)