Calico
Calico is a day-in-the-life community sim game where you are given an important and adorable task: rebuild the town’s cat café and fill it with cute and cuddly creatures! You will journey to a small village filled with magical girls and other fantastical friends, where you are placed in charge of a run down cat café. Build up your café by filling it with cute furniture, fun decorations, yummy pastries, and get it bustling with animals again!