Call of Cthulhu
Call of Cthulhu, oficjalna gra wideo, inspirowana klasyczną grą fabularną Chaosium, przenosi graczy głęboko do świata szaleństwa i tajemniczych Wielkich Przedwiecznych z legendarnego uniwersum Lovecrafta.
Rok 1924. Prywatny detektyw Pierce prowadzi śledztwo w sprawie tragicznej śmierci rodziny Hawkinsów na odludnej wyspie Darkwater. Wkrótce Pierce zostaje wciągnięty w przerażający świat spisków, mrocznych wyznawców i kosmicznych koszmarów. Nic nie jest takie, jak się wydaje. Zbyt często miejsce zdrowych zmysłów zajmują szepty dobiegające z mroku. W uniwersum Cthulhu Mythos dominują osobliwe stwory, dziwna nauka oraz złowrogie sekty, knujące obłąkańcze intrygi, mające położyć kres istnieniu świata.