Call of the Elder Gods
Alt er ikke som det skal være på Miskatonic University. Professor Harry Everhart prøver at ignorere skyggerne, der flimrer i periferien af hans syn, mens den studerende Evangeline Drayton hjemsøges af umulige drømme om et artefakt, der blev fundet for et årti siden. I deres jagt på svar vil de to afsløre hemmeligheder, som er ældre end noget menneske kan forestille sig.
Call of the Seas observationsbaserede hovedbrud vender tilbage med ny dybde. Undersøg de detaljerede omgivelser omhyggeligt for spor. Skift mellem Harry og Evangeline for at løse komplekse problemer i flere dele på tværs af tid og rum. Vælg din egen sværhedsgrad med hints, der kan slås til og fra, ikoner og dagbogsoptegnelser.
Harry og Evangelines rejse tager dem fra kaminskæret i biblioteket på et palæ i New England til det røde sand i Australiens outback, gennem frosne ødemarker og overjordiske byer hinsides tiden – alt sammen gengivet med utrolig detaljeringsgrad med Unreal Engine 5 og med et soundtrack af den prisvindende komponist Eduardo De La Iglesia, som også komponerede musikken til første spil.
Følg Harry Everhart og Evangeline Drayton, mens de søger efter sandheden om deres forsvundne venner og konfronteres med skabninger, der overskrider enhver forstand. Call of the Elder Gods er inspireret af H. P. Lovecrafts "The Shadow Out of Time" og byder på en historie om sorg, familie og galskab indtalt af skuespillerne Yuri Lowenthal (Spider-Man, Arcane, Final Fantasy VII Rebirth) og Cissy Jones (Firewatch, Starfield, Baldur’s Gate III), der også medvirkede i første spil.