Call of the Elder Gods
Miskatonic Üniversitesi'nde korkunç olaylar yaşanıyor. Profesör Harry Everhart gözünün kenarından geçen gölgeleri görmezden gelmeye çalışırken öğrencisi Evangeline Drayton rüyalarında on sene önce keşfedilen bir eseri görmeye başlıyor. İkili, birlikte bu gizemleri çözmeye çalışırken akla hayale sığmayacak kadar eski gerçekleri gün yüzüne çıkaracak.
Call of the Sea'nin nesne ve gözlem temelli bulmacaları, yepyeni bir derinlikle geri dönüyor. Ayrıntılı ve göz alıcı ortamlarda ipuçlarını ara. Harry ve Evangeline arasında geçiş yaparak karmaşık, çok parçalı ve uzayzamanı büken bulmacaları çöz. Açılıp kapatılabilir ipuçları, simgeler ve günlük girdileriyle kendi zorluk seviyeni kendin belirle.
Harry ve Evangeline, çıktıkları bu serüvende Yeni İngiltere'nin meşaleli kütüphanelerinden Avustralya'nın engin kızıl kumlarına seyahat edecek, donuk beyabanlardan zamana karşı koyan şehirlere atlayacak. Hepsi Unreal Engine 5 ile göz alıcı görsellerle işlendi ve çoklu ödüllü besteci Eduardo De La Iglesia'nin dönüşüyle büyüleyici müziklerle süslendi.
Kayıp dostlarını bulmaya çalışan ve akla hayale sığmayacak varlıklarla yüzleşen Harry Everhart ve Evangeline Drayton olarak oyna. H. P. Lovecraft'ın "The Shadow Out of Time" eserinden ilham alan Call of the Elder Gods, her biri seslendirmeli karakterlerle dolu yas, aile ve ruh sağlığı hakkında bir hikâye anlatıyor. Yuri Lowenthal (Spider-Man, Arcane, Final Fantasy VII Rebirth) ve Cissy Jones (Firewatch, Starfield, Baldur's Gate III) gibi isimler de geri dönüş yapıyor.