Bu ücretsiz paketi muhteşem balıkçı topluluğumuz için hazırladık! Pakette iki benzersiz çıkrık olta ve iki çıkrık makara bulunur. Her eşya üç renk seçeneğine sahiptir. Ayrıca üç rapala ve üç olta kaşık bulunur. Desteğiniz ve bağlılığınız için teşekkürler!