Wyraź swoją osobowość wraz z Pakietem Wyposażenia Fiskespro! Ten pakiet zawiera wędkę Vredesbringaren z elementami witrażowymi, wytworny kołowrotek Härskaren i trzy obrotówki. Wędka i kołowrotek dostępne są w trzech wariantach kolorystycznych.