Rushy, firma znana ze stosowania w swoim sprzęcie drewna, ma wielu zwolenników. Ten pakiet zawiera egzotyczną wędkę, nieco ekscentryczny kołowrotek oraz trzy gumowe żaby. Wędka i kołowrotek dostępne są w trzech wariantach kolorystycznych.