Geleneksel ahşap olta takımları çok beğenilen Rushy birçok balıkçının tercih ettiği bir markadır. Pakette egzotik bir Olta ve ilginç ama klasik bir Makara bulunur. İki eşya da üç renk seçeneğine sahiptir. Ayrıca üç adet kurbağa rapala da bulunur.