Yeni ve kullanışlı Ultra Cruiser ile dar suyollarında kolayca gez! Bu altı düz balıkçı teknesi küçük boyutta olup dayanıklı orta sınıf alüminyumdan yapılmıştır. Sığ suları keşfederek daha fazla balık bulmanı sağlar.