Dear Anglers, thank you for your continued support. It’s invaluable to us. As a token of appreciation, we hope you'll enjoy this free pack containing a complete outfit, three car liveries, and three boat liveries. Thanks again, we couldn’t do this without you!
The team will continue to work closely with our community to deliver new features, content, and improvements inspired directly by player feedback. Keep coming back for new and memorable fishing experiences!