Winter Blast Style Pack ile kışı hiç üşümeden geçir! Pakette soğuk havaları şık bir şekilde geçirmen için sıcak tutan farklı farklı kıyafetler, arazi aracı ile tekne kaplamaları ve ifadeler bulunur.
2 farklı renk seçeneğine sahip 1 kıyafet seti: Effervescence Üst, Alt ve Şapka, Inneressence Üst, Alt ve Şapka (Eşyalar ayrı olarak kullanılabilir)