Tüm oyuncular için ücretsiz olarak sunulan buz gibi ve yepyeni bir araç dış görünüm koleksiyonu ile kış sezonunu canlandır. Expansive Worlds ekibi bu paketi yeni yılınızı kutlamak için hazırladı.