Call of the Wild: The Angler to wciągająca gra wędkarska w otwartym świecie, zawierająca emocjonujące walki z rybami, szeroki wachlarz różnorodnych gatunków do odnajdywania i łowienia oraz niezwykłe miejsca do zwiedzania. Odkrywaj niezbadane tereny samotnie lub ze znajomymi i twórz wspomnienia na całe życie.