Call of the Wild: The Angler açık dünyada geçen yoğun bir balıkçılık oyunudur. Heyecan verici balıklarla mücadele et, çok farklı balık türlerini bulup yakala ve benzersiz yerleri ziyaret et. Muhteşem doğayı kendi başına veya arkadaşlarınla keşfederken hayat boyu unutamayacağın anılar yaşa.