Japan Reserve
Japonya’daki balıkçılar için gerçek bir cennet olan Kamuibetsu National Park’a hoş geldin! Sakhalin Taimen ve Chum Somonu gibi yeni ve benzersiz türleri yakalamak için mükemmel noktayı bul, Hokkaido’nın el değmemiş güzel manzaralarını keşfet ve yeni hikaye görevleri ile mücadeleleri tamamla.
Japonya’nın büyük adalarının en kuzeyinde yer alan Hokkaido’daki Kamuibetsu National Park’ın muazzam büyüklükteki el değmemiş vahşi doğasını keşfet. Görkemli bir yanardağ manzarası eşliğinde çağlayan nehirler, etkileyici buzul gölleri ve berrak dağ pınarları arasında mükemmel balık tutma noktasını ara. Bu arayışta manzaraların, seslerin ve tatların keyfini çıkarırken hayat dolu sonbahar mevsimini doyasıya yaşa.
Kamuibetsu National Park, bu rezerve özel ikonik bir tür de dahil 19 farklı balık türüne ev sahipliği yapar. Yabani Koi, Amur Yayın Balığı ve Kuzey Yılanbaşı gibi türleri avla veya yakalanması zor, yeni kabuklulardan Japon Tatlı Su Yengecinin izini sür! Önce hangisini yakalayacaksın?
Kamuibetsu’nun tarihini öğren ve yepyeni bir ana hikayede yerlilerle birlikte gelecek nesiller için tohum ek. Balıkçılık mücadelelerini tamamla, gizli zulaları ve koleksiyon parçalarını bul ve yeni fotoğraf görevinde çeşitli yerlerin fotoğrafını çekerek ek ödüller kazan.
Balık tutma keyfini arkadaşlarınla paylaş! Japan Reserve’ü satın aldığında ana oyuna sahip bir arkadaşını sana ücretsiz katılması için davet edebilirsin. Bu teklif diğer rezervlerimiz için de geçerli.