Take your bait game to the next level with the LakePal Bait Boat! This remote-controlled device lets you deploy bait further from the shore with pin-point precision and control.
Get ready to meet your trusted new angling companion - the LakePal Bait Boat. This remote-controlled device is a must-have accessory for any pro angler!
Deploy your bait further from the shore and attract those elusive fish that might not be close enough to approach hand-thrown or catapulted bait. Enjoy complete control of your baiting tactics, no matter if you’re fishing in shallow areas or exploring deeper waters!
Experience unparalleled control with the ability to position your bait precisely. Effortlessly navigate around obstacles and drop bait right where you want, removing the guesswork tied to traditional baiting methods.
Customize your LakePal Bait Boat with one of three unique skins. Blend into the environments with a stealthy camouflage design or go minimalistic with a sleek carbon fiber finish. The choice is yours!