Poczuj się jak na Dzikim Zachodzie z wyposażeniem i elementami kosmetycznymi inspirowanymi życiem na ranczu. Pakiet Mountain Range zawiera ponad 40 nowych, wyjątkowych przedmiotów, w tym odzież, sprzęt wędkarski, skórki pojazdów i łodzi oraz emotkę.