Çiftlik hayatından esinlenen olta takımı ve dış görünümlerle içindeki kovboyu ortaya çıkar. Mountain Range Pack kıyafet, olta takımı, araç ve bot kaplaması ile ifade dahil 40’tan fazla eşsiz yeni eşya içeriyor.