Zdobądź wszystko, co ma do zaoferowania Call of the Wild: The Angler wraz z Najlepszym Zestawem Wędkarskim, który zawiera podstawową wersję gry the Call of the Wild: The Angler, wszystkie wydane dotychczas rozszerzenia i trzy bonusowe przedmioty.